W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

czwartek, 8 września 2011

Wędrowniki Aniki i Mikbala.

   Tym razem wpisy do pamiętników Aniki i Mikbala... Tematy:

I "Kolory mojej wyobraźni"








II "Podróże"








  Muszę przyznać, że wspaniale mi się "działało" na wędrasiach, które miałam przyjemność gościć w moim scrapowym pokoju i z radością przyjęłam propozycję "świątecznej" edycji naszych wędrownych pamiętników:) Pozdrawiam Anikę, Matilde, Kasię, Ayeedę, Marzenkę i Mikbala!!:)

Dziękuję za wszystkie komentarze, Dziewczyny. Nawet nie wiecie, jak bardzo mnie podbudowują... Buziaczki dla Was:)
      

13 komentarzy:

  1. Widać,że wspaniale Ci się "działało" , bo wpisy są fantastyczne. Dopracowane w każdym szczególe.
    A co to za edycja świąteczna? Nic nie wiem:0
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne wpisy, oba podobają mi się ogromnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niesamowite wpisy:) W tym drugim świetnie użyłaś maskę - jestem pod wrażeniem obu wpisów i czekam aż będę mgła je "podotykać" :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale Wam zazdroszczę tyych wędrowników, wspaniała pamiątka!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne wpisy! Ja wczoraj kończyłam swój do Twojego albumu :) A o jakieś świątecznej edycji piszesz, bo ja nic nie wiem?...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję;)

    Kasiu, Matilde, to propozycja Aniki- wejdźcie na nasze wędrasiowe forum, tam jest wszystko napisane;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne wpisy! Szczególnie ten pierwszy mi się podoba, chyba lubię takie wspominkowe tematy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne wpisy. Mnie szczególnie urzekł drugi - ma świetny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, ale i tak mój notesik najlepszy. Poprawiam się i jutro zrobię mu porządna sesje zdjęciową i pokażę u mnie. Pozdrowionka i całusy od fanki talentu :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniały wpis...cudo!!!Pozdrawiam ciepło i dziękuję za odwiedziny na blogu.
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudne, pomysłowe, wielowymiarowe wpisy!!!

    OdpowiedzUsuń