W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 6 września 2011

Wymiana z Dysiaczkiem...

    Zapisując się na ptaszkową wymianę nawet nie śniłam, jak cudowne mogę dostać prezenty. Wczoraj późnym wieczorem listonosz dostarczył mi olbrzymią pakę- same cudowności: poduszka, zawieszki, biscornu i pudełeczko z koronkami!! Pokazać na razie nie mogę, bo nie widzę jeszcze zdjęć u mojej wymiankowej pary, ale chcę w tym miejscu podziękować Kasi za  zorganizowanie zabawy, a Dysiaczkowi za tę niespodziankę wielkiego kalibru- buziaczki, Kochana i serdeczne dzięki:D
A to moje prezenty dla Dysiaczka- notes, zakładka i parę drobiazgów...




I jeszcze kilka przybliżeń kartek- wszystkie były ptaszkowo postemplowane;)





  Na Polkowym portalu ateciakowe wyzwanie, temat: GRUPY. U mnie wyszedł portret... Cała praca jest pokryta kilkoma warstwami lakieru nabłyszczającego.



Pozdrawiam i biegnę do kuchni przygotować coś smacznego, bo zaraz mecz z Niemcami- mam nadzieję, że będą ogromne emocje, a przede wszystkim- że wygramy!!!!!!!!!!!!!!!!:)

10 komentarzy:

  1. Ale skarbów nazbierałaś:) Zazdroszczę:):):)

    A Ateciak świetny! Fajny efekt uzyskałaś z tym lakierem!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prezenty, notes wspaniale dopracowany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dostałaś cudowności:)

    lubisz piłkę nożną?:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piłkę nożną kocham!
    Skończyło się na 2:2, niestety:(
    Szkoda tego gola Niemców w doliczonych minutach, bo mógł to być historyczny mecz, w którym byśmy ich pokonali;)
    Choć i tak był- w końcu po 31 latach strzeliliśmy im nie jednego, ale dwa gole:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak zawsze jest co podziwiac:) Bardzo fajna wymianka.Ja tez lubie te emocje na meczach...;)Pozdrawiam Cie serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt nabłyszczania jest niesamowity! A ptaszkowych stempelków zazdroszczę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne!!! Stempelków też zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mniam, mniam ale cudności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń