W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

wtorek, 10 kwietnia 2012

Zawiadamiam.

Ślub mojej najstarszej córki zbliża się wielkimi krokami- dzisiaj skończyłam robić ostatnie zawiadomienia:


Środek:                                                 MOTTO


I już oficjalnie mogę ogłosić;)


Nie mogę w to uwierzyć- moja mała Córeczka, tak niedawno trzymałam ją w ramionach. Była tak śliczna po urodzeniu, że położne mówiły na nią "Mała Księżniczka". I taka jest do dzisiaj- piękna i dobra, i pracowita. Czarnulka moja:*

20 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę spokojnych ostatnich przygotowań;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana gratulacje,latka lecą i tylko po dzieciach to widzimy,udanej imprezy,super zabawy i wszystkiego najlepszego dla Młodych na nowej drodze życia,buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj, nie myślałam, że Twoja najstarsza pociecha już taka dorosła :) Życzę, żeby to był najpiękniejszy dzień dla niej i dla całej rodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :):) Piękna Para i śliczne zaproszenia i piękny cytat wybrałaś, jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ojej kochana, gratuluję z całego serca :*:*:*
    Cudowne zawiadomienia, piękna para:)

    OdpowiedzUsuń
  6. no to już tuż tuż :)
    piękny cytat i zawiadomienia!
    życzę spokojnych przygotowań!

    OdpowiedzUsuń
  7. No proszę jaka duża panna :)Moje córeczki też szybko rosną:)
    Przesyłam gratulacje dla młodej pary:)

    OdpowiedzUsuń
  8. To raczej niełatwe chwile w Twoim życiu... Trzymaj się ! Wszystkiego dobrego dla Młodych oraz dla rodziców - cierpliwości, wytrwałości i zrozumienia. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nich te życzenia się spełnią a Młodzi będą zawsze Szczęśliwi...
    Upływ czasu tak naprawdę widać właśnie po dzieciach... po dzieciach i podczas słuchania muzyki (w moim przypadku na przykład...)
    Serdeczności ślę:):):)

    OdpowiedzUsuń
  10. To już tak niedługo! Trzymam kciuki za pogodę itp.
    Świetne zawiadomienia :o)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja tez trzymam kciuki, żeby wszystko poszło zgodnie z planem :) I wszystkiego dobrego Młodej Parze!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj! Mam dwie dziewczynki. Wprawdzie daleko im jeszcze do takich decyzji życiowych, ale świetnie Cię rozumiem i Twoje wzruszenie.
    Powodzenia! Oby dzień ślubu był dla Twojej córeczki najwspanialszy i jednocześnie by był początkiem czegoś jeszcze wspanialszego.
    Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje, piekna para i sliczne zawiadomienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, tak długo mnie tu nie było, sorry
    A tu takie nowiny.
    Och te nasze dzieci...
    Gratuluję,życzę żeby uroczystość wypadła wspaniale, bo że panna młoda będzie najpiękniejsza na świecie- już wiem!
    Uściskaj córkę ode mnie-
    Życz Młodym , aby swoją miłość odnawiali każdego dnia, aby starczyło jej na dni rodości, ale i dni trudne.
    Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  15. trzymam kciuki, będzie dobrze :) Podobna córa do Ciebie, chociaż czarnula:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję:))Dziękuje za odwiedziny na blogu i pozostawienie ciepłych myśli:) Miło na sercu:)
    Wiosennie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka.
    Uściski-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję również! I niezapomnianych chwil z tego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Wszystkiego dobrego dla Młodej Pary!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję, a zawiadomienia piękne :)

    OdpowiedzUsuń