W latarni morskiej...

Moje zdjęcie
boei@onet.pl, Wielkopolskie, Poland
Mama Agnieszki, Karolinki i Roberta.

niedziela, 12 kwietnia 2015

W Swarzędzu.

Jeszcze ze Swarzędzem- zapotrzebowanie spowodowało, że powstały kolejne ateciaki.



I obiecane zdjęcia- z mojej ostatniej rowerowej wyprawy, choć muszę przyznać, że tych spokojnych miejsc jest w Swarzędzu coraz mniej:





Tu mój mąż, karmiący kozę w Skansenie Pszczelarskim:


I drzewko w naszym ogrodzie- z gościem bardzo pożądanym :)


Swarzędz City

Jest miasteczko nie za duże
W sam raz, aby żyli w nim szczęśliwie ludzie
Może znajdziesz je na mapie
Bardzo znane i przy głównej leży trasie
Piękne domy zbudowane
Drzewa kwiaty i ogródki są zadbane
I przy lasku nad jeziorem
Wyjątkowo bardzo ładnie położone

Niech Chicago schowa się! ja w Swarzędzu mieszkać chcę
Tu jest mój rodzinny dom - nie zostawię, nie odejdę stąd!
Niech Chicago schowa się ja w Swarzędzu mieszkać chcę
Tu jest mój rodzinny dom - nie zostawię go!

To miasteczko jest urocze
Konwenanse pozostają na uboczu
Tu przechodzień zna drugiego
Jeden z drugim jest kolegą znajomego
Każdy tu jest tobie bratem
A jak szczęście ci dopisze, to i swatem
Już w tym mieście mamy wszystko
Może wkrótce też kosmiczne lądowisko
Czasem człowiek gdzieś wyjeżdża
I u obcych na zachodzie szuka szczęścia
Lecz tam długo nie pomieszka
Bo mu tęskno za swoimi do Swarzędza
Nie rozglądaj się po świecie
Bo miasteczka już takiego nie znajdziecie
Tak bliskiego swojskiej duszy
Że każdego swą urodą musi wzruszyć

Renata, January Zaradni
                                                    
 

10 komentarzy:

  1. Nie dziwię się - są przeurocze!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. A..To zapotrzebowanie to ja : ))))Różowo niebiesko-zielona odsłona- bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. ATC ulowe śliczne, ale koza i sikorka jeszcze śliczniejsze :) Że też udało Ci się sikorkę złapać do zdjęcia u mnie są tak szybkie że ani mrugną i już jej nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialne, podziwiam i podziwiam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale te ateciaki są cudne :).

    Bardzo mi się podobają, a efekt kwiatuszku zachwyca :).

    Fajna wycieczka rowerowa :).
    Niestety masz rację, że jest coraz mniej takich miejsc. Teraz jest moda na wszędobylskie markety ...

    OdpowiedzUsuń
  6. jakie słodkie domki ;D
    i jaki genialny kwiat z kwiatów macie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ale śliczne, nie wiem czy prawidłowo, ale kojarzą mi się z ulami :)

    OdpowiedzUsuń